amaandamartinsson

Ångest

Publicerad 2011-09-25 23:51:20 i Bostonlife,

1. Jag har lagt min ipod och mammans tågkort för 1500 kr någonstans jag inte vet var. Såg att jag inte fått med mig det till tåget, tror det ligger i pappans bil men när jag kollade var det inte där :( Fan också!
2. Det är en kvart kvar tills de är mat och de kommer hem, sedan ska jag snacka med dom. Är så jävla nervös så jag darrar. Har ätit yoghurt till lunch idag för jag får inte i mig något. Är inte hungrig eller sugen på mat, är bara så jävla nervös..
3. Jag saknar min familj något så oerhört mycket, men de är det väl ingen som missat än!?
Jag kan inte skriva om dagen än eller lägga upp fler bilder, är så jävla nervig... Gör det ikväll efter jag tränat istället. Då skriver jag hur det gick att prata med familjen med.. Snälla säg att de lyssnar och inte blir arga, så schemat blir som det jag vill och fick mailat till mig innan jag åkte hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela