amaandamartinsson

Dagen

Publicerad 2011-09-16 18:55:54 i Bostonlife,

Har varit ledig från halv 10 till 13 så då kom Josefine hit och vi gick en runda här i skogen bakom mig och stötte på lamor(!?) Sedan åkte vi och fixade mitt bankkort, hämtade hundarna och köpte Frappucino. De är milkshake och utan kaffe. Supergoda! Jag köpte även en yoghurt till lunch som var god med. Vi promenerade med vovvarna och hon körde sedan hem mig och nu ska jag börja jobba. Snälla Agnies sa att hon kunde hämta Sophie på förskolan så jag väntar bara på att de ska komma hem.
Frappucino och min youhurt med bär
Haha fy fan, är så sjukt ofresch och superförkyld..
Winchester är så himla fint. Hela boston är otroligt vackert!
Ikväll ska de bli roligt att sätta på sig lite fina kläder, att sminka sig osv haha. Här är jag riktigt sunkig för träffar ju ändå inga jag vill vara fin för

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela