amaandamartinsson

Dagen

Publicerad 2011-09-23 01:24:44 i Vardag i Usa,

Idag har jag sovit till halv 9, fick lite sovmorgon, sen åkte jag till Burlington mall, ensam såklart, och shoppade lite. Köpte en ralf lauren tjocktröja på marshalls för 35 dollar och ett par träningsshorts på victoras sectrets också för 35 dollar, så de jämnade la ut sig typ haha. Sen åkte jag hem och åt lite och skypeade, som vanligt, sen hämtade jag killarna på skolan, vi åkte till taek woundon (hur man nu stavar det) sedan rushade jag till Sophie och vi åkte och kollade på killarna. Sen hem och baka cup cakes som blev riktigt goda. Avslutade med mac n cheese och fiskpinnar.. Mamman sa att hon skulle va hemma vid 10 ikväll men hon va hemma redan 7 så de va ju super. Nu ska jag snart till Josefine och titta på film. Idag har jag haft en sån jävla klump i magen hela dagen, riktigt ond klump som gjort att jag inte kunnat äta så bra. Kändes typ som magkatarrs ont och va tvungen å sitta ner ibland, har det fortfarande men de börjar ge med sig. Fick sånna jättejobbiga panikattacker innan så va tvungen å ringa mamma helt hysteriskt. Vad händer!? Guud va livet är jobbigt ibland, men jag måste hem. Jag kan inte må såhär. Planerar i detalj vad jag ska säga till familjen, går och pratar med mig själv för att öva på det så det ska komma fram på ett bra sätt. På söndag ska jag prata om schemat med dom, att jag jobbar för mycket mot det schemat som de skickade till mig.. Är jättenervös redan, men ska bli skönt att ha lite ledigt på dagarna i helgen så jag kan prata med mina kompisar jag träffar på helgen om allt.. Måste säga det på söndag. Men grejen är den att jag redan vet att jag vill hem, och ska jag säga något om schemat då och sen ändå åka hem, eller ska jag säga att jag vill hem på söndag? Så jävla mycket jobbiga beslut. En sak är säker iaf, och det är att jag inte kommer ångra mig när jag väl är hemma. Det är så grymt jävla säkert!
Min tjusiga jul-cupcake

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela