amaandamartinsson

Dagen

Publicerad 2011-09-10 05:11:04 i Vardag i Usa,

Idag va en bra dag! Hämtade killarna och körde dom till tennisen, Agnies hämtade och körde Sophie till ett kalas. Killarna va jättetöntiga på träningen och va skit jobbiga så fick (som den extra mamman jag är) ryta till lite och se till att de skärpte sig, och tro det eller ej, de lyssnade!!!!!!!!!!!
Sen åkte jag hem med dom, vi lekte hide and seek som alltid, de höll på å tjata att få spela wii och jag vägrade och ville leka ute och de vägrade dom. Jag ba: okej men då vill jag att ni kommer på någon rolig lek om jag går med på att inte va ute och den leken innehåller inte data, wii osv. Då blev de hide and seek och fick min vilka igenom med för vi körde hälften utomhus hehe. Sen begravde jag dom med kuddar och täcken i en timma.
Det är verkligen skillnad på att ha två barn att ta hand om ist för tre. Tre ÄR för mycket... Va så skönt igår när de bara va jag och sophie, eller idag när det bara va jag och killarna.. Men lär väl hantera dem tillsammans snart hoppas jag.
Det är även en underbar skillnad då föräldrarna är hemma för då kan de hjälpa mig och säga nej. Älskar måndagar och fredagar! Det är bara att stå ut de andra dagarna. Vill att de ska ha mer aktiviteter så vi slipper ha dö-tid i huset för det är de som är de svåra.
I morgon ska jag träffa Monika i Boston, ska bli sjukt kul å äntligen få göra något!! På kvällen ska jag jobba för Agnies och Feodor (v-föräldrarna) ska på bio. Sen på söndag ska jag in till Boston igen och träffa min bästa Frida. Hoppas på en bra helg, det behöver jag verkligen!!!!!
kolla va jag kom hem till! Underara unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela