amaandamartinsson

Dagens fotoon

Publicerad 2011-09-09 02:19:18 i Vardag i Usa,

När jag väntar på pojkarna brukar det se ut såhär
Det är så sjukt många bilar där så de finns inte, man får köa skitlänge, va där en halvtimma innan jag skulle å va ändå nr 5 i kön.
Vi åker hem, jag och sophie målar (alltid) killarna leker krig och slagsmål. Fick iaf höra att jag målar bättre än den förra au pairen av Sophie (men jag fick verkligen inte säga det till henne för de va en hemlis) Så låt mig höra, dax å börja på konstskola kanske? ;)
Sophie vässar penngor 90% av tiden vi målar haha
Sophie är helt sjukt besatt av bröst, hon frågar heeela tiden: "can I se your boobs?" haha de är så roligt, när vi va å badade skulle hon hela tiden dra i bikinin för hon ville se, och hon säger också "I don't wanna se them naked, It's discusting, and Amanda, Don't tell my mum about me asking so much about boobs" Så söt haha.
Vi åkte till födelsedagsfesten som var beläget på något lazerdoome med massa sånna saker som ni ser på bilden, vet inte vad de kallas haha. Och sjukaste av allt, det är verkligen som på disney channel!! Man får ut biljetter som man sedan kan lösa in och få kuponger och sedan köpa något för. Blev typ chockad att de va sant, detta riktar sig mest till dig matilda ;)
Kolla där liksom, smygtog ett kort på en typisk amerikan med typiska amerikanska kuponger
Här satt de och åt pizza å tårta
Här hämtade de ut priserna de kunde få för biljetterna

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2011-09-09 10:27:01

"smygtog ett kort på en typisk amerikan med typiska amerikanska kuponger" HAHAHA jag avlider x)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela