amaandamartinsson

D.ö.d

Publicerad 2011-09-13 03:33:11 i Bostonlife,

Nu är jag helt död, Josefine visade sig vara grymmare än grymmast på alla maskiner och vi körde ben stenhårt. Fy fan de skakar än. I morgon blir det mage och armar. Sen sprang jag och gick i en halvtimma med samtidigt som jag kollade Us Open. Hann inte se klart hela matchen dock (som varade i 4 timmar!)
Annars höll jag på å köra ihjäl oss på vägen dit. De va svinmörkt (Usa har 0.0 lampor) och jag svänger ut på en större gata, missar att de kommer en från vänster och PANG där tvärnitar hon och styr över på andra sidan. Herregud!! Visst att hon körde heeeelt klart för fort men det var mitt fel och är så glad att vi inte touchade varandra. Hon skällde på mig i bilen och jag vinkade som svar (?) säkert pga av chocken.. Ibland är man verkligen nära döden.
Imorgon ska jag till affären och handla. Kommer ta sin lilla tid kan jag säga. Men de är nice för jag gillar affären det är något så sjukt mycket mat där och jag ska köpa mat nu så jag vet vad jag ska äta. Äter inget här nästan för vet inte vad jag ska äta så blir bara ngt skitlitet jämt..
Kanske köpa some lobster?

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-09-13 21:33:52

Ska du träna sådär måste du äta annars kommer du att dra på dig skador och förkylningar. Take care!

Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela