amaandamartinsson

Dröm

Publicerad 2011-09-22 15:17:42 i Vardag i Usa,

Har börjat drömma så jävla mkt mardrömmar det senaste med. Eller en mardröm. Alla drömmar handlar om familjen och ewelina haha. Ewe har varit med i varje dröm plus att alla drömmar har antingen min familj hemma varit med i, eller så har vi åkt någonstan och det har alltid varit hem, eller ett hus som sett precis ut som mitt hus hemma osv. Inte ens på natten får jag sova ifred från alla tankar.. De suger. Har börjat vakna på nätterna nu med och undrat om jag är hemma. Sett att jag inte varit de och somnat om. Vad händer med mig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela