amaandamartinsson

Dumpstation

Publicerad 2011-09-14 15:33:10 i Vardag i Usa,

Idag är planerna att först åka och träna med Josefine på YMCA, sedan hem och duscha och åka till sopstationen, Hoppas jag kommer ihåg var den ligger haha. Sen ska jag lämna biblioteksböckerna och hem och äta. Sedan åka och hämta ungarna, åka till tågstationen och ge dom snacks där när vi väntar på Agnies och sen hem. Då ska killarna ha pianolektion. Hoppas på en bra dag. Framförallt att jag hittar till sopstationen och hinner med allt. Annars blir det maten som ryker igen. Måste börja äta mer. Blir knappt hälften av vad jag brukar äta. Idag sa Agnies när jag kom att " Your exersice is doing well! I see that you have lost some weight" (då har jag alltså tränat 2 gånger). Visst är det gött att gå ner kilon, men de är inte värt att gå vrålhungrig för jag inte vågar äta.

Kommentarer

Postat av: Din goda pappa

Publicerad 2011-09-14 17:35:56

Hello Bruden!



Har precis läst alla dina blogginlägg och är i fas med ditt liv!



Jag skickar en kompass du kan ha i bilen istället för GPS. Det borde funka för dig! Som jag alltid säger: jobba, jobba, jobba. Det kommer att lösa sig fint för dig. Du är en överlevare. Skinn på näsan har du också. Det märker jag. Nita ungarna om de blir för jävliga. Men kör försiktigt, det är det enda jag oroar mig för.



Det har bara gått en vecka och jag är säker på att det kommer att vimla av kompisar inom någon eller några månader. (Men inga killar…!)



I morgon torsdag är jag hos farmor och farfar och installerar skype. Kan jag skype-ringa vid 15-tiden vår tid? Du går gärna säga en tid via Facebook till mamma eftersom vi inte är kompisar där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela