amaandamartinsson

Eftermiddag

Publicerad 2011-09-15 01:24:25 i Vardag i Usa,

Idag har jag sett alla möjliga djur. Ekorrar finns det över allt, helt sjukt många och de är väldigt söta. Sen såg jag chip munks, vet inte vad de heter på Svenska men de som piff och puff är, sedan en groda, sedan vilda kalkoner, sedan en orange salamander, och sen va de nog inget mer haha.
Så här go va Sophie innan hon fick tre jätteutbrott på pappret eftersom hon målade fel. Hon tog ut sin ilska på mig som bitchade tillbaka och vann. Herregud, hon sparkade mot mig, skrek åt mig, slänge iväg sin stol osv. Tänkte filmat för de va så roligt, men hann inte. Jävlar vilka humörsväningar. Men det är bara att ta sig igenom..
Btw har LCC:n inte dykt upp än, hoppas på halv 8

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-09-16 00:14:11

Hej! Gillar din blogg, den är väldigt amandig. Hoppas att saker börja ordna sig för dig därborta, men du är stark så det är nog lugnt. Är ganska säker på att chip munk = jordekorre. Varför jag vet det är oklart... Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela