amaandamartinsson

Ensam med barnen

Publicerad 2011-09-25 00:34:51 i Vardag i Usa,

Nu är et upp till bevis, jag ska natta barnen. Nu kollar de tv. Jag va tvungen å gå på toa och så blev dom helt galna för jag plötsligt var borta och den lilla började gråta och ville till mamma. Jag hanterade det jävligt bra för nu sitter hon där glad igen... Gud jag dör vad detta jobbet inte är till för mig. Nu ska jag städa upp ett helt kök med.. Sen tvinga dom bortsta tänderna och lägga dom... Fruktar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela