amaandamartinsson

Frulle

Publicerad 2011-09-03 15:27:38 i Vardag i Usa,

Nu är det dax för första frullen. Känner mig nervös!? haha jaja. Har sovit gott i min säng, skypeade med Fille igår som bor i Oregon och är en kompis från Falkenberg. Sen väckte jag Katta med haha. Tnkte inte på att klockan va 3 hemma men vi skypeade en stund ändå :)
Fick höra att fridis hade det bra med så det är perfaa. Idaag ska vi ut och köra lite. Jag måste till något mall och köpa lite saker iaf.
Uppdaterar i kväll mer. Här är klockan bara halv 10 än

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela