amaandamartinsson

Glad

Publicerad 2011-09-30 22:16:35 i Vardag i Usa,

Känner mig gladare än någonsin, det känns som allt har lättat från mitt bröst, har inte längre någon klump i magen eller någon panikstress innom mig. Dock känner jag mig så otroligt taskig. Men egentligen så är det ju de som inte varit så speciellt snälla mot mig heller och jag går inte ihop med barnen.. Dom är ju jättesnälla men jag trivdes inte. Mamman grät när jag berättade det och det var skitjobbigt. När jag hade hämtat sophie så såg jag att hon varit ute och rökt och hon verkar inte i hundra balans.. Hemskt å se verkligen.. Men jag kan inte stanna här, de hittar en bättre au pair som klarar av det. Kan inte stanna för det är synd om dom. Jag ska prata med dom ikväll igen om vilken dag Laurie (LCC:n som hjälper en) ska komma så vi kan ha ett exit möte.. Ska stanna här i 2 veckor och jobba som vanligt. Får jag inga matchar så får jag åka hem. Får jag matchar så kan jag säga ja eller nej till dom och är det ingen bra under två veckor så måste jag åka hem. Hoppas på det bästa nu verkligen.

Kommentarer

Postat av: Celia

Publicerad 2011-10-01 05:08:20

Bra jobbat! Håller tummarna för dig tjejen! Hoppas verkligen att du hittar en bra familj nu och förhoppningsvis en i Boston området :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela