amaandamartinsson

Hallon

Publicerad 2011-09-03 22:38:06 i Vardag i Usa,

Idag har vi plockat hallon. Massor av hallon, dock åt lucas upp alla han plockat direkt. Sen har vi tagit det lite lugnt, spelat wii och dom har spelat badminton ute i trädgården. Ännu en extremt varm dag. 30 + absolut, sjukt härligt!
Jag har börjat bra med att tappa bort min väska.. Kunde inte hitta den och den skulle vara i huset någonstans. 3 timmar tog det att hitta den... Haha, typiskt mig, men nu är den hittad. Blev inga bilder på hallonplockningen, men tog några på huset. Lägger upp dem sen.
Ikväll är vi bjudna på barbeque hos grannarna och i morgon så är det "min" familj som ordnar den.
Welcome to America

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela