amaandamartinsson

Hämta barnen

Publicerad 2011-09-21 20:16:01 i Vardag i Usa,

Nu ska jag hämta barnen. Sen ska jag ta med dom till en lekpark. Har med mig frukt, för jag orkar inte tjatet hemma om mer mat och allt onyttigt för jag blir snart galen på det.. Ikväll ska jag prata med Agnies är så jävla nervös och orolig. Värre än alla andra dagar, kissar hela tiden för är så jävla nervös. Ska berätta mer vad jag ska säga sen, för nu måste jag verkligen och hämta dom. Panik utav helvete. Vill att de ska bli så bra, men ändå inte.. För jag vill verkligen hem och då vill jag inte att de ska anstränga sig om jag ändå vet att jag ska hem. Hade jag haft lite kompisar så hade jag kanske tyckt annat, men nu känns det kämpigt att stanna här.. I morgon ska jag åka till ett mall som ligger nära mig, ensam. Jaja får bli bästis med mig själv istället :P Kan ju alltid va trevligt. Skriver mer sen

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2011-09-21 20:59:28

Lycka till amanda, hoppas det går bra vad det nu är du ska prata med henne om!! <3

Postat av: Mammi

Publicerad 2011-09-21 22:42:20

Du klarar det! Skriv upp på en lapp vad du vill säga. Vi kan skypa i morgon torsdag. Ska lägga mig nu efter att ha haft Mary Kay-kurs.

Lycka till!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela