amaandamartinsson

handla

Publicerad 2011-09-20 16:13:16 i Vardag i Usa,

Nu ska jag åka och handla, det lär väl sysselsätta mig i några timmar, hittar inte alls i den gigantiska mataffären.. Här störtregnar det, kommer bli så grymt blöt och har inte någon regnjacka än heller haha. Jaja, får sätta igång för annars hinner jag inte äta som förra gången. Mailade min LCC om att börja studera så jag träffar lite kompiar, men de nya kurserna startar inte förens i januari så det sket sig. Att börja träna någon sport (utom att gå till gymmet då) är aldeles för dyrt. Allt handlar om privatträning typ eftersom man tränar så mycket i skolorna här. Såg att varje tennisträning för killarna har kostar dom 400 kr/st. Det har jag inte råd med. Så min enda chans att hitta kompisar får ju bli genom YMCA (gymmet) fast jag inte sett en enda som är i närheten av min ålder där än.. Allt känns så hopplöst.. Riktigt botten verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela