amaandamartinsson

Häng på Au pair-skolan

Publicerad 2011-09-03 05:07:04 i Au pair-skolan,

Nu är jag framme hos familjen i Boston. Super goa ungar, och super goa föräldrar. Här kommer jag säkert att trivas ypperligt. Ska lägga upp bilder på rummet, men gör det i morgon istället för är supertrött nu. Har installerat mig i rummet, men har inte hängt upp alla kläder osv. Det är ett helt okej rum, toan är super stor. Det sjuka är att grannen är helt svensk, så snackar svenska med den familjen plus barnen som kan svenska. Sen har de en au pair från sverige, och gissa var hon kommer ifrån!?!? Olofsbo i falkenberg???? Hur sjukt haha. Dock bor hon i varberg och jag har aldrig sett henne, men ändå! Världen är aaaalltid för liten.
Saknar verkligen mina tjejer dock! Känns konstigt att inte få sova jämte fridis, men vi ses nog väldigt snart :) Tyvärr ser jag inte tönten ida på länge vilket gör mig lite ledsen eftersom hon ska bo med sin buddy oskar i mineapolis eller hur man nu stavar det (ingen vet vad det är eller var det ligger ändå hehe).
En filmkväll @ idas big place
Vi gick upp för trappan man absolut inte fick gå upp för haha, jag har inte ändrat mig ett dugg än så länge iaf :D
Får det lov att vara en hamburgare?
Misslyckat hoppkort vid havet
Sjuuuukt stora krabbor fanns det där iaf
Ida lipar för vi har skrattat för mycket.
Saknar er och I love you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela