amaandamartinsson

Härligt

Publicerad 2011-09-28 04:16:39 i Vardag i Usa,

Träningen flyter på. Har högre vikter hela tiden, känner att de jag tyckte va svinjobbigt förra gången är enkelt nu och jag börjar få muskler. Känns så grymt bra!! Å bäst av allt, jag älskar det. Det är jobbigt då, men jag ger mig fasen på att klara det och nu när man kommer hem är de så himla gött. Planerar dagarna så jag ska hinna träna och de är toppen. Tänk mig hemma liksom haha, de va inte mycket röra på fläsket där inte.. Men nya amanda är ingång. Tvätta, städa, passa tider, hålla koll på biblioteksböcker, springa ärenden och samtidigt vara trebarnsmorsa, inget festande, ingen alkohol eller sena kvällar. Thats the new me! Och jag gillar det inte, men ibland måste man växa upp. Men jag vet att när jag kommer hem byter jag ut barnen mot festen haha. Jag är inte redo för å bli mamma när jag är 19, det är omöjligt.. Men jag kommer va så grymt mycket mognare och uppskatta allt så himla mycket mer, förstå vad min mamma gått igenom och går igenom med tvätt, handling osv.. Det kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela