amaandamartinsson

Helgen

Publicerad 2011-09-15 01:32:21 i Bostonlife,

På lördag ska jag in till Boston och möta upp goa Monika. Vi ska shooppa, för nu vet vi ungefär var shoppinggatorna är haha. Sedan ska vi köpa med oss mat och sätta oss ute i parken och softa, så hoppas verkligen på bra väder! Efter det tänkte vi gå på red sox match (Baseboll) men de verkar vara rätt utsålt och de billigaste biljetterna kostade 65= typ 500 kr så känns ovärt, plus att vi inte fick sitta jämte varandra. Vi får ta de en annan gång :) Sen ska hon med hem till mig och sova här! Vi ska nog även äta ute någonstans, sjukt mysigt :D På söndag är det LCC-möte med alla andra au pairer kl 12 på dagen. Så ska bli jättespännande och se vilka som bor här! Efter det ska jag nog jobba, annars kanske jag åker och tränar. Gör nog det i vilket fall som helst ;)
Inte helt fel, men mycket skillnad från 30 till 19.
Nu kom LCC:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela