amaandamartinsson

Helgen

Publicerad 2011-09-19 02:17:57 i Bostonlife,

Igår (lördag) träffade jag Monika inne i Boston. Vi shoppade, hittade äntligen delen av Boston med affärerna haha, och sen köpte vi med oss mat och satte oss i en liten park och åt. Sedan gick vi till en stor park och softade tills vi va tvugna å stressa till tåget, som vi missade såklart. Nästa skulle gå om två timmar igen så vi köpte cheesecake och satt och pratade. Sedan sov hon här, vi var på cheescake factory och åt. Bäst med USA är att det är mer normalt att ta med sig en doggybag än att inte ta med sig en å vi orkade inte mer än hälften av maten så då tog vi med oss resten. Vi köpte även med oss varsin cheesecake. Jag tog en med morotskaka och philadelfiaglasyr åå va god den var!
Bilder från helgen:
Grejen med den här parken vi satt och softade i var att det var grymt mkt rök där och band som spelade. När vi fick frågan av en riktigt hög kille om vi hade papper till att rulla en joint med oss skrattade vi bara. Sen kom vi på det.. Vi hade hamnat mitt i en jättedemonstration för att legalisera cannabis hahaha. Alla satt och rökte på jämte oss, de va kanske tusentals människor och hur många gästtalare som helst som skrek fördelar med det. De va massa poliser men ändå så satt de helt fritt.. Polisen gjorde inget, vi fatta 0 haha. Sjukt var det iaf. Vi som hade skrattat åt alla tröjor och halsband med marijuhana blad och tyckte de va white trash, så visade de sig att de va vi som egentligen inte passade in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela