amaandamartinsson

Helgen

Publicerad 2011-09-12 02:34:40 i Bostonlife,

Har ju inte skrivit något om igår. Mötte upp en super go tjej som heter Monika och gick runt och strosa i Boston. Det är verkligen en sjukt fin stad. Och vi hade ingen karta eller något så vi bara gick runt. Hittade till den sjukt dyra gatan och blev förälskade i ett par Marc Jacobs gummistövlar, men de va i stl 35 och det är inte att tala om för mig och lite lite för tight för Monika så blev inget köp. Dock siktar jag in mig på min fina klocka ju :)
På kvällen åkte jag till Cambridge och åt med tre tyska tjejer och en svensk tjej. Skönt att ha en svensk tjej här i winchester, ska ta tag i henne mer så de blir nog bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela