amaandamartinsson

Ikea

Publicerad 2011-09-26 16:26:27 i Bostonlife,

Nu ska jag snart till IKEA är så jävla taggad!!! Ska bli skönt att få lite sverigefeelings. Idag slipper jag jobba eftermiddagen och mamman skjutsade barnen till skolan så jobbade bara en timma på förmiddagen och nu är det tvätten som ska göras. Den hinner jag ju lätt med idag då. Så jäkla gött verkligen!! Ska nog ut och springa sen med för har ingen bil så jag kan ta mig till YMCA tyvärr.. Sen igår va de stängt så vi gick bara en promenad. Vill tränaaa! Bäst är att jag gått ner så grymt mycket i vikt. Kläderna börjar bli större och jag blir mer taggad för träning. Dock beror det på att jag inte än (efter snart 4 veckor) har någon liten matlust. Allt onyttigt här (utom donutsen) är svinäckligt. I min familj äter vi inget, igår åt vi svenska pannkakor, man fick 1 (!!) var + sallad. Sen är jag så nervös och har ångest varjedag typ så får inte i mig någon mat själv heller.. Igår åt jag scrambled eggs och bacon till frukost, yoghurt till lunch och en pannkaka på kvällen och de va för hela dagen liksom.. Dock har jag ett ständigt sug efter chicken select som är det godaste i hela världen från donken. Ett evigt sug hela tiden haha, sjukt irriterande. Idag ska jag iaf äta köttbullar, maaassa köttbullar.
chicken select. bäst. någonsin.

Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2011-09-26 22:33:31

Var det inte holländska pannkakor? de har också pannkakor som är lite mer åt pizza-hållet.

Hoppas köttbullarna var goda!

Skype 14.30 i morgon? Min konferens börjar 15.00

puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela