amaandamartinsson

Jagad

Publicerad 2011-09-23 05:47:48 i Vardag i Usa,

Blev så jävla förföljd nu hem från Josefine. En skitläskig bil åkte bakom mig, jag blev lite sådär man blir när det är helt mörkt.. Så svänger jag in på min gata, gissa om inte den också gör det? Fortfarande en meter ibrån baken på min bil. Va hundra de va polisen och jag gjort något dumt. Kände paniken komma och sen kolla jag i backspegeln igen, då va den helt borta. Mitt hjärta klappar fortfarande.. Jäklar!! Nu ska jag sova. Har så ont i huvudet så de är sjukt. Älskar hur denna bloggen har förvandlats till en klagblogg.. Men just nu är min situation lite.. deppig? Jaja, mina ljuspunkte på dagen är när jag får skypea med mina föräldrar, min syster eller farmor och farfar. Då kanske man förstår hur bra jag har det här borta? Jaja, nog svamlat. God natt. Miss you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela