amaandamartinsson

jävla skit

Publicerad 2011-09-07 03:41:42 i Bostonlife,

Tappade bort mig vid motorvägen, va helt vilse och det var kolsvart och regningt, har aaaldrig varit så rädd i hela mitt liv. Gpsen höll på å lägga av flera gånger och den funkade inte ibland plus att den visade fel med. Körde in i skogen och körde fel, asså jävla skit. när jag väl svängde av motorvägen så kom jag upp på en ny istället så kunde inte vända eller något. Jag kom aldrig till det där au pair mötet, nu när jag skulle behöva det som mest. Just nu är det inte roligt att heta amanda, vill bara ha lite socialt umgånge. Det är svinlångt till frida, ida är ju inte att tala om och allt suger. Längtar hem ngt så oerhört :(
Hoppas fan på en bättre dag i morgon annars åker jag hem! okej kanske inte, men fan åååh :'(

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2011-09-07 08:38:05

du klarar det!! livet suger ibland men du är ju i USA! tänk så mycket det skulle suga i sverige :O

Postat av: Emma

Publicerad 2011-09-07 13:58:04

Amanda gumman!! det är klart det är tufft i början, det är det alltid! Men du är ju en supertjej och du kommer snart skaffa vänner o då ska du se att allt går mycket lättare :) PUSS PÅ DIG!

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-09-07 19:31:39

You can do it girl!!!! jag känner precis likadant vissa gånger, men inte fasen ska du ge upp inte :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela