amaandamartinsson

Jobba

Publicerad 2011-09-19 23:22:25 i Vardag i Usa,

Borde jobba nu, men ungarna kollar film. Något de inte får, men de tjatar så sjukt mycket helt galet. Allt har de tjatat om idag, jag orkar inte säga nej mer, min energi är helt slut. Tänk tre som vill exakt samma sak och tjatar tills det blöder i öronen, från godis, till att inte gå på taek woundo eller hur de stavas till att vilja kolla film. Nu är jag helt slut, ska börja med maten. Idag har varit en krävande dag och jag har verkligen fått det klart att detta inte är min typ av jobb alls.. inte det minsta faktiskt. Hur ska jag kunna hålla koll på deadlines på biblioteksböcker osv när jag inte ens kan hålla koll på mig själv!? Att ha tre barn när man är 19 år och mitt i livet är hemskt. Jag har gått från 0 barn till trebarns morsa på tre veckor och det är inte där jag vill vara nu. Allting borde vara så nytt och spännande men allt känns som ett evigt traglande av samma sak. Jag passar inte här och jag passar inte med detta jobbet, dessa barnen och med livet här. Nu ska jag laga mat åt dom och sedan lägga dom. Jobbat hela dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela