amaandamartinsson

jobbba

Publicerad 2011-09-28 20:15:18 i Vardag i Usa,

Klockan är 14.14, om en min ska jag åka och hämta ungarna.. Detta är den värsta delen på dagen.. Ush och skit och allt sånt, ikväll ska jag inte göra ett skit eftersom Jossan har sin kusin här och jag vågar inte gå ut och gå här i mörkret.. Ska sitta inne på mitt rum, flashbacks sen de två första veckorna här.. Idag är det dock typ 30 grader, helt underbart, dock solar inte jag utan jag flänger runt istället. Kan ju va kul de med.. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela