amaandamartinsson

Jobbigt

Publicerad 2011-09-20 02:13:44 i Vardag i Usa,

Idag va en jobbig dag. Nu va inte Agnies nöjd med mig heller så hon hade ett snack med mig. Jag hade vikt deras kläder fel för på mitt sätt blev så skrynkliga (DERAS KLÄDER) som jag inte ens är tillåten att behöva tvätta. Sedan hade jag sagt att de fick kolla tv för jag orkade inte mer tjat och gnäll och de va ju absolut förbjudet. Sedan måste jag prata mer med killarna (hur lätt är det, dom svarar inte på en enda fråga) Jag måste berätta mer om min dag till henne hon vill veta allt, men jag har inget å säga, är ju bara ledsen hela tiden så vill bara bort därifrån när hon kommer hem.  Allt är så jävla jobbigt, klarar inte mer, jag vill bara säga att jag vantrivs så sjukt mycket men de går ju inte... När hon har berättat allt ja gjort fel så frågar hon om det är något som jag vill säga, något som jag tänkt på. Klart jag inte kan säga de bara så, har ju inte bestämt mig om jag vill hem nu eller om ett halvår, hem måste jag. Snart kommer hon med mina pengar för hon hade glömt å ta ut dom så kan inte gråta än, kul att jag gråter så mycket att jag planerar hur jag ska gråta. Har inte gråtit sen hon pratade har inga tårar kvar utan tårarna har gått över i att må illa, så vidrigt illa. Gud va jag vill hem, gud va detta inte passar mig, gudgudgud JAG VILL HEEEM. har börjat ha ont i magen, sån känsla när man är orolig för något. Mår ofta illa, framför allt på kvällarna, just nu känns det som jag måste spy, känner mig helt yr. Mår så fruktansvärt dåligt

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2011-09-20 15:01:43

gud vad tråkigt att du känner så!

har du många au pair vänner kvar? prata med dem du träffade i NY och se hur dom har det. kämpa på!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela