amaandamartinsson

Klump i magen

Publicerad 2011-09-24 22:45:30 i Vardag i Usa,

Varför får jag en klump i magen så fort jag hör mammans röst? Varför har jag börjat få stressnäsblod? Varför kissar jag hela tiden och känner mig kissnödig varje gång jag tänker på barnen? Varför hugger det till i magen när jag tänker på måndag och ny vecka? Varför är jag så mesig när jag borde vara stark och stå upp för mig själv, inte låta någon annan trampa på mig, sätta upp mina egna regler för att själv få må bra? Varför är livet jobbigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela