amaandamartinsson

Lcc-möte

Publicerad 2011-09-14 00:55:01 i Vardag i Usa,

Dagen har gått upp och ner humörmässigt. Frid och fröjd på morgonen. Sen var det dax att åka och handla. Kör iväg och inser att jag glömt pengarna så kör tillbaka. Väl hemma inser jag att jag låst ute mig själv. Ringer Agnes och hon säger att jag ska pilla i låset med något vasst. Funkar inte. Kommer på att jag har pengar i min egen plånbok så åker och handlar. Hittar dit på nästan första försöket. Kör mot rött så bilar tutar som fan. Missade helt att de va rödljus eftersom de har de uppe i luften och man ser dem inte ibland. Höll på å köra in i en bil då också, men tur även idag. Känns som jag kommer dö här borta. Handlade mat i 2 timmar för de är så gigantiskt stort. Åkte och köpte bröd inne i staden och kom hem kvart i 2, vilket innebar att jag hade 15 min på mig att äta. Sprang över till grannen som hade kommit hem och lånade extra nyckeln. Panikåt två mackor och lite kornflakes och sen iväg igen. Nu har jag precis slutat jobba. Tur att ungarna va snälla idag och att jag kunde säga till dom på skarpen, de lyssnade faktiskt väldigt bra då. Nu skulle jag egentligen iväg med Josefine och träna men så hade jag glömt av mitt Lcc-möte. Min Lcc ska komma hit och vi ska sitta med henne och prata i en timma, efter det hinner jag knappt träna för då är klockan halv 9 redan. Får bli i morgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela