amaandamartinsson

Måndag

Publicerad 2011-09-27 00:44:25 i Bostonlife,

Tänk om alla dagar va såhär.. Startade dagen tio i 7 som vanligt och gick och gjorde lunchen till barnen och gav de frukost osv. Agnies hjälpte mig. Sedan tog jag tvätten under samma tid, satte på en och torkade den som Agnies redan satt på under natten. Sedan var jag hemma och skypeade eftersom Agnies tog barnen till skolan ( vild protest från Sophes sida för det var jag som skulle köra henne, för agnies hade ju redan kört henne förra gången och de va bara jag som fick köra så hon lipade till och med hahaha.. gullis) Så jag va alltså hemma och skypeade, tog lite tvätt osv sen åkte jag till ikea. Va där under 0 tidspress, åkte till josse, vi gick en promenad, sedan lämnade vi filmen som jag skulle lämna åt barnen och sen åkte jag hem och tog resten av tvätten. Nu ska jag iväg till YMCA och träna skiten ur mig.. Perfekt dag, utan ungar! P.e.r.f.e.k.t!
Saras egna helt sjukt lyxiga bil vi åkte med.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-09-27 15:08:00

ååh, mys med IKEA! vi ska dit i helgen. Köpa daim o äta köttbullar typ ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela