amaandamartinsson

Mat

Publicerad 2011-09-24 06:33:58 i Bostonlife,

Nyss hemkommen från mat och bio. Detta va en lyckokväll!! Åt världens godaste mat (åt upp typ allt och då är portionerna för två pers eftersom man brukar orka halva i vanliga fall) träffade två nya tjejer från Tyskland som bor här i winchester och va helt underbart roliga, goa, normala (!!) och allmänt amanda-style. Tack för det! Jag jossan och dom två tjejerna åt, och sen gick vi på bio. Vi såg adoption som va grymt bra! Så när den kommer till Sverige, se den! Jag glömde till och med att vi inte hade undertexter och kom på de efter halva filmen, så mycket har jag kommit in i engelskan nu! Grymt är det för förra gången så letade jag undertexter hela filmen typ haha, kunde inte koncentrera mig på något annat än att de fattades.. Btw glömmer jag typ alla ord på svenska så blir att man pratar svengelska med de svenska också haha. Ikväll ägde det iaf! Hoppas det gör det i morgon med, ska till Boston och träffa Monika men tror de ska regna :( På kvällen ska jag jobba (redan kl 5 :( ).. Jaja det blir nog bra! Natti

Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2011-09-24 18:27:46

Vilka söta barn! Det var det gulligaste jag sett på länge!

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-09-27 12:14:57

Härligt att de är normala. Miss you Mandiiiiz <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela