amaandamartinsson

mmmmmarabou

Publicerad 2011-09-28 01:08:42 i Vardag i Usa,

Idag fick jag en sked med potatismos och en fisk till kvällsmat, mamman ba: oj nu känner jag mig dum men vi måste spara för feodor när han kommer hem. SCHYST!!!! asså åt upp de på 3 min och nu sitter jag här och äter choklad. Ska iväg och träna med så ville inte att magen skulle kurra för mkt... Får ta en youghurt när jag kommer hem eller något.. Btw skrek mamman och va hysterisk idag med, men på barnen som tur va. Å så serverade jag henne vatten för de va något hon tagit upp med mig att jag inte serverade henne vatten när jag tog vatten till mig själv och de tog hon väldigt illa upp för. Så gav jag henne ett stort vattenglas OCH SÅ VISADE SIG ATT DET RAMLAT NER JÄTTE MYCKET FRYSTA SKALBAGGAR I HENNES GLAS HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela