amaandamartinsson

När ingenting går rätt

Publicerad 2011-09-11 15:05:34 i Bostonlife,

Ush har panik och ångestkänslor VARJE dag... Jag ska träffa Frida idag i stan men så lovade jag att jobba mellan 10-11 så kan inte åka förens halv 12, MEEN Frida har såklart missat de så nu är hon inne i stan och väntar, i sådär 2 timmar, och mobil har hon ju inte heller, jävla skit!
Annars så va igår en väldigt bra dag!! Först träffade jag Monika under dagen i boston och vi gick runt, väldigt mycket och kollade och försökte hitta down town, vi hitta iaf några bra affärer. På kvällen skrev jag ett desperat inlägg i någon tisdagsgrupp som är tjejer i bostonområder. Då va de en som svarade att hon med bodde i Winchester och att hon plockar upp mig om 10 min för vi ska fira en tysk tjej som fyller år. Så nu har jag 4 nya vänner i Winchester, tack för det!!! Goa va dom med.
Men ush, tänk om jag missar Frida då dör jag verkligen....

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-09-11 19:40:30

Amanda, jag lovar lovar lovar dig att allt blir bättre. Jag vet själv att jag aldrig trodde på någon när dom sa det till mig men det är verkligen sant. Jag har känt SÅ många gånger precis som du känner att allt är åt helvette och man vill bara hem. Men man måste påminna sig om varför man åkte, livet är inte en dans på rosor och såhär i början har vi det SKITSVÅRT rent ut sagt, men det blir bättre :) Det här året kommer gå så fruktansvärt fort och vi kommer ångra den tid vi slösat bort på att må dåligt och längtat hem. Vissa stunder känns allt där hemma så himla tryggt och bra och man vill bara hem, men man måste även påminna sig om att det var jäkligt mycket man ville åka ifrån också... Det är ett år och vi kommer ha så sjukt jävla roligt och vi förstår inte hur fort det tar slut. Nu kör vi okej? :D Puss&kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela