amaandamartinsson

Oh herre..

Publicerad 2011-09-06 15:54:15 i Vardag i Usa,

Körde fel 10000 gånger och fatta inte gpsen eftersom den för det första visar tvärt om på kartan... Kartan är inte passad pappa ;) Sen säger den turn left efter jag passerat vägen så blir jätteosäker haha, men de blir la bättre sen... Nu ska jag städa köket, barnens rum och tvätta lite. Sen ska jag ner till stan och köpa lite småsaker. Snackade med en tjej som heter Anni och hon sa att alla boston au pairer samlas på starbucks varje tisdagkväll så ska fråga om jag kan låna bilen i kväll. Hoppas det är okej :) Nu ska jag fortsätta städa och vänta på att ida kommer in på skype

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela