amaandamartinsson

Onsdag

Publicerad 2011-09-15 01:14:36 i Vardag i Usa,

En vecka sedan ungarna va helt outstanding för jävliga. Idag ägde det att vara au pair! Det går framåt tack och lov. I morse körde jag ungarna till skolan som vanligt sen plockade jag bort efter dom. Efter det kom Josefine och hämtade mig och vi åkte till YMCA och tränade. Idag var det armar och mage och rygg som gällde. Först cyklade vi ett race på cykeln och tränade rumpa med haha så gud va vi kommer bli fit! Sedan åkte jag hem, lastade in alla sopor i bilen och åkte till sopstationen. Jag hittade och utan gps!!! fast jag bara varit där en gång. Sen till Biblioteket och hittade dit med faaast jag va där första dagen jag kom till Winchester. Helt galet! Börjar få ordning på livet. Åkte hem och åt, hade good tid på mig för jag inte körde massa fel. Och sen hämtade jag barnen och åkte och hämtade Agnies. Efter de var deras kompisar över och de hade även privatlektion i piano så jag har endast softat idag och sytt hjärtan på Sophies byxor haha. Nu ska LCC:n komma, dock är hon sen. Undra om hon dyker upp idag?

Vi kör hårt på gymet

Biblioteket, sjukt fint hus
87 farenheit är ungefär 30.5 grader. Och de är 14 September. Jisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela