amaandamartinsson

Power walk

Publicerad 2011-09-12 20:21:33 i Vardag i Usa,

Nyss varit ute på en power walk i området. Det är sjukt stort och husen är så sjuka. Riktigt fina är dom, ska ta kort på de finaste och visa. Mitt hus i Falkenberg är inte speciellt litet men är knappt halva dessa husen. Ikväll ska vi göra köttbullar haha. Idag har jag tvättat och städat, riktigt duktigt. Kommer nog bli ordning på mig med ;) Nu taggar jag om för träning ikväll. När jag inte har något att göra så tränar jag, vilket är sjukt bra ju haha

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-09-12 23:06:31

Jag tror också att det kommer att bli ordning på dig med, ha ha!

Nu har du ju kompisar att umgås med - bra jobbat!Du gör helt rätt som tar tag i situationen och fixar och ser till att saker och ting händer. Gött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela