amaandamartinsson

Prata ut

Publicerad 2011-09-26 02:33:48 i Vardag i Usa,

Nu har jag pratat med familjen. Det gick verkligen jättebra de va inte alls sura. De sa att denna veckan verkligen var en riktig jobbig vecka och de nästan aldrig händer. Jag fick sagt precis det jag ville och de tyckte allt lät toppen så de va verkligen skönt att de var så positiva. Agnies hade med lite saker, en sak var att jag borde hjälpa henne mer med att lägga barnen och lägga dom i badet osv. Nu blir det att jag bara går efter maten. Men det är för jag inte vet när det är okej för mig att sluta osv.. Sen va de okej om jag gjorde tvätten under några dagar och inte behövde göra den under just en hel dag. Så de va ju super med. Tennisen på söndagar vill de fortsätta med men varannan söndag och den söndagen som de spelade var det okej om en kompis sov hos mig, och den andra fick jag ha ledig. De skrev ett mer tidsschema också. Jag berättade att man skulle ha 1.5 dags ledigt isträck och de sa att de visste de, men att om de ger mig mycket ledigt på dagarna och jag inte jobbar så mkt så kanske de va okej om jag inte fick det ibland. Jag sa att de va de, men de skulle ha det i huvudet.. Tror det är allt. De lyssnade verkligen, jätteskönt!! Så nu fick vi lite klartecken på det mesta. Agnies sa att barnen gillar mig och säger bara snälla saker, att de inte sagt något litet dumt ens. Känns bra, synd jag inte gillar dom så mycket då :P
Jag kommer stanna här ett halvår, men jag kommer inte stanna här så mycket längre. Detta är inte gjort för mig det minsta, men nu kanske min ångest släpper lite, det känns bättre iaf! Nu ska jag träna stenhårt med Josefine och Thess (en ny tjej jag inte träffat från australien) ska bli så gött å träna ordentligt. Tränar inte ens lite längre utan när jag tränar så pressar jag mig till max. Så jävla nice!

Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2011-09-26 12:09:53

Hur grym är inte du!! Jag sa ju att du skulle fixa detta - och jag är superstolt över dig! Verkligen!

Jag förstår att du känner dig lättad och att allt känns lite lättare helt plötsligt. Passa på att fira och unna dig något roligt :) Har det kommit något paket ännu?

Snacka om att "Face your fears" är utvecklande!

Puss på dig mitt barn!

Postat av: Katta

Publicerad 2011-09-26 21:51:57

Guud vad skönt! Kul för dig! Jättestarkt av dig :)

Roligt att du träffat en ny tjej med :) Kör på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela