amaandamartinsson

Promme

Publicerad 2011-09-15 16:12:13 i Vardag i Usa,

Nu ska jag ta bilen till Josefine och vi ska ta en promme i ett jättefint naturreservat. Ska bli så skönt å komma ut. Luften är underbar idag, dock kommer det nog börja regna :( Jag som ville ha med min systemkamera, frågan är om jag vågar chansa?? Jobbigt läge om den skulle regna sönder.. Men tar nog med en plastpåse med :)) Annars så är städarna här och jag har det lugnt och skönt! Egentligen skulle jag plocka upp Sophie kl ett redan både torsdag och fredag men eftersom hon är ett år äldre så ska jag bara göra det på fredagar. Så nu har jag torsdagar typ helt lediga, ska bara städa undan fort. Så jävla gött! Jag vet inte riktigt, men de känns som om jag jobbar för mycket timmar? Ska räkna nästa vecka. Nu ska jag fixa iordning mig och sedan dra till Josefine. Skriver mer sen :)

Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2011-09-15 20:30:29

För många timmar ... du verkar ju vara ledig jättemycket. Tänk på att det är "ge och ta" när man bor som du gör. Det brukar löna sig! kram kram

PS: ser fram emot dina pannkakor -gött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela