amaandamartinsson

Shopppping

Publicerad 2011-09-08 19:07:46 i Bostonlife,

Nu ska jag börja bli lite positiv fast jag har sån ångest och ont i magen inför i eftermiddag. En timma kvar tills jag ska hämta ungarna och sen köra till kalaset, åh.. Bloggen suger ju med om jag skriver om massa skit haha så here I go.
Iaf har jag åkt till ett outlet som ligger 10 min här ifrån, hitta direkt med gpsen, haha är seriöst stolt när jag hittar MED gps, inte okej! Jag köpte träningsskor till inomhus eftersom i morgon ska jag och Agnies (mamman) signa upp mig på vmca där jag ska börja träna ordentligt. Sen köpte jag även en chipspåse haha snart slut jävlar va jag äter, men har verkligen knappt ätit ngt sen jag kom hit så tillåter mig :) Jag köpte även extra galgar, ett block där jag kan skriva upp viktiga saker och ett träningslinne och en tunika :)
Steve madden skor för typ 65 dollar = ungefär 390 kr, snygga dessutom
Converse i alla färger kostar 230 kr
Sugen på dricka, någon?
Sugen på chips? Jag var hehe
Osminkad och fett hår haha tjooo
I morgon kommer frida för hoppningsvis hit, hoppas verkligen det, isf sover hon här och vi åker till boston på lördag :)))

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2011-09-08 22:22:11

doritoooooos, hot flamming cheeetooooos!! <3

vill vill läsa om allt bra OCH dåligt. skriv av dig när du behöver! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela