amaandamartinsson

sms

Publicerad 2011-09-19 02:42:03 i Vardag i Usa,

Nu kom Agnies och sa att jag hade smsat för mycket mer än vad jag får.. skickar inte ens hälften av vad jag gör i sverige, men det blir det dubbla eftersom man betalar för smsen man får också.. Hon skulle kolla om jag kunde få lite av hennes sms eftersom hon inte smsar så mycket. Jag smsade kanske 100 sms denna månaden, det är typ 2-3 sms om dagen. Hemma smsar jag lätt 50 sms om dagen. Så jävla jobbigt att ställa om sig inför ALLT. Men det är bara å svälja. Hon va inte sur så det var bra, men jag måste smsa mindre. 2 sms om dagen ska bli mindre, jäklar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela