amaandamartinsson

Söndag i bilder

Publicerad 2011-09-06 00:36:03 i Vardag i Usa,


Igår tatuerade jag och sofie oss hela dagen, lekte även med studsbollar som ännu inte blivit tråkigt (3 dagars konstant lekande) och på kvällen hade vi lite fest här hemma. Mycket barn och många vuxna. Det var trevligt. Hade lite hemlängtan på kvällen, det blir lätt så eftersom jag endast varit i detta huset och inte har något direkt socialt umgånge.. Det går ju å snacka med den andra svenska au pairen som bor i huset jämte, men hon är väldigt blyg och inte så pratglad tyvärr. Men skam den som ger sig, så på lördag ska jag träffa tre andra au pairer från sverige och åka till ikea för lite sverige feeling och lite shopping. Längtar verkligen till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela