amaandamartinsson

Städa

Publicerad 2011-09-16 15:13:50 i Vardag i Usa,

Agnies skjutsade ungarna till skolan och jag har precis städat klart. Halv 10 kommer Josefine och vi ska ut och gå. Båda är lite krassliga så vi skippar YMCA idag. Ikväll ska vi till burlington mall och shoppa och äta och kanske bio. Myyspys!
Tycker det är skönt men ändå jobbigt när Agnies jobbar hemifrån eftersom jag inte vet om hon tycker jag är klar, när jag får gå osv.. Men jag chansar. Ska börja chansa mer, värsta som kan hända är att jag får en tillsägning och de ska jag fan klara av. Orkar inte tassa på tå. Nu ska jag ta bilen dit jag vill, nu ska jag äta vad jag vill och när jag vill, nu ska jag våga fråga om jag är ledig och när jag slutar. Ska inte vara så försiktig längre.

Kommentarer

Postat av: Linayer

Publicerad 2011-09-16 16:16:34

GO GIRL!!!

Postat av: Elina

Publicerad 2011-09-16 22:15:29

Så ska det låta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela