amaandamartinsson

Super monday

Publicerad 2011-09-06 00:40:35 i Vardag i Usa,

Idag har det varit strålande väder och det var sista gången som poolen var öppen så vi drog dit. Badade massor och det känns lyxigt att få bada enda in i september. Men nu ska det börja bli kallare tyvärr. I morgon ska jag köra barnen till skolan och börja jobba på riktigt. Är super nervös, 1- jag kommer aaaldrig att hitta till skolan, och två jag kommer säkert komma för sent pga av det. Har ju gps, men man vet verkligen aldrig. Hoppas på det bästa. Sen ska jag faktiskt ta och shoppa lite småprylar som pads, hårspray, rakhyvlar osv. Nu ska jag ut på en power walk, hoppas jag inte tappar bort mig bara haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela