amaandamartinsson

Toppendag

Publicerad 2011-09-09 01:55:16 i Vardag i Usa,

Jag lyckades hitta till festlokalen på första försöket
Jag lyckades komma hem på första försöket
Jag va i tid
Jag fick ungarna att svara på mina frågor
Jag har shoppat
Jag har inte bråkat med dom alls
Jag har sjungit i bilen med dom
Jag har fixat så frida kan komma i morgon och sova över så hoppas verkligen hon kan nu (och tack för att jag fått vääärldens bästa värdmamma)
Jag är ledig i helgen (och typ nästan alla andra också)
Jag ska in till boston på lördag
Jag ska träffa en au pair-tjej på lördag som verkar jättego
Jag längtar inte hem exaaakt lika mycket som innan (fast jag längtar efter mamma och pappa svin mycket, mesigtjej_92)
Jag har börjat tänka mer positivt

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-09-09 18:50:30

Detta blir ett nyttigt år för dig, min dotter (mes92- vilket bra uttryck!)

Älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela