amaandamartinsson

Torsdag

Publicerad 2011-09-16 02:27:54 i Bostonlife,

Idag åkte jag till Josefine och vi tog hennes söta unge och åkte iväg till The fields, ett naturreservat. Vi gick ungefär en timma och pratade om allt möjligt från Kissie till hemlängtan.. I morgon ska vi åka till Burlington mall och äta och shoppa och antagligen kolla på någon bra bio. Ska bli sjukt mysigt, plus att vi ska äta på Cheese cake factory. Ska visa en bild på en cheese cake, dom är enorma och man brukar få ta med sig dom hem för man inte orkar äta upp dom. På lördag ska jag åka in till Boston och träffa Monika, vi ska gå runt i Boston och ha de mysigt, sen kanske vi också går på bio eller något sånt. Kanske äter på Burlington mall igen haha? Hon ska sova hos mig meed, så första kvällen jag inte är heelt ensam. Känns så bra eftersom jag avskyr å vara ensam på kvällarna. Jag är inte ensam ensam, men hemma var det ju mycket lättare och sitta å kolla tv med mamma, blir ju inte att jag går upp till mina värdföräldrar direkt. På söndag ska jag jobba en timma och sedan är det mitt första au pair-möte. Hoppas till gud (ja jag är religiös när jag verkligen behöver det haha) att det finns någon go människa där som jag kan träffa! Eftermiddagen är inte planerad så får se hur det blir :)
Annars har jag blivit förkyld. Har skitont i halsen och utslag i ansiktet.. Hur farligt är det att träna då? Träningarna är det roligaste på hela veckan så vill inte behöva hoppa det... Just my luck
Dagens lunch, inte illa va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela