amaandamartinsson

Träna i Usa

Publicerad 2011-09-09 18:33:32 i Bostonlife,

Jaaa, va ska man säga? Gud vilket land! Inget är lagom och inte ens på gymet.. Världens bästa gym enligt mig eftersom jag har kollat mvt i 20 min och knappt märkt att jag sprungit samtidigt. Nu värker musklerna gött och jag ska ta en dusch.
Va sur för jag glömt ladda min ipod nu när jag behövde den men tog med den ändå, gissa om jag blev glad när de har ipodladdare på varje grej
Har även tävlat i cykling, fanns kanske 20-30 olika banor man kunde välja och sen styrde och cyklade man själv. Sjukt roligt haha. Från och med nu älskar jag att träna, DE DU PAPPA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Amanda och är en house och dubstep älskande tjej. Den 29 Augusti flyttar jag till Boston för att vara au pair i ett år. Här får du läsa om mitt liv på andra sidan jordklotet. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela